سیاست حریم خصوصی

آرین رویش معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات آرین رویش و نیز راهکارهای آرین رویش برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت آرین رویش توضیح داده شده است.

ما که هستیم؟

گروه کارخانجات کشت و صنعت وافر رویش آرین در سال 1384 بعنوان یکی از شرکت های مطرح و توسعه یافته در صنعت تولیدات انواع خوراک آماده دام و طیور و پخش نهاده های دامی با بکارگیری کادری متخصص و با هدف تامین زنجیره غذایی (پروتئین) تحت برند آرین رویش آغاز به فعالیت نمود.

محصولات این شرکت شامل انواع پودر شیر خشک، انواع پودر آب پنیر، خامه صبحانه و خامه قنادی، پنیر خامه ای، کره فله، انواع آبمیوه، آب آشامیدنی و پنیر اولیه پیتزا با بهترین کیفیت و استانداردهای رایج صنایع غذایی آماده عرضه به مشتریان داخلی و خارجی می باشد. برخی از اطلاعات آرین رویش در زیر عنوان شده است:

  • آدرس سایت: arianroyesh.com
  • سال تاسیس: 1384
  • آدرس: ایران تهران
  • شماره تماس: 0218865373002188653738
  • حوزه فعالیت: صنعت تولیدات انواع خوراک آماده دام و طیور و پخش نهاده های دامی

آرین رویش کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری می کند و چرا؟

آرین رویش با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای ثبت نظر یا استفاده از امکانات وب‌ سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. این ممکن است شامل اطلاعات شخصی، مانند نام، آدرس ایمیل، شماره تماس و داده‌های فنی، مانند اطلاعات مربوط به کوکی ها باشد. اطلاعات شخصی تنها با تعامل کاربر با آرین رویش ایجاد می‌شود. این داده‌ها از پروسه‌های فنی مانند فرم‌های تماس، نظرات، کوکی ها، آمارها و جایگذاری شخص ثالث نیز تولید می‌شود.

آرین رویش اطلاعات را توسط کوکی ها (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌ سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
آرین رویش برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه، برای اعضای سایت ایمیل یا پیامک ارسال می نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آرین رویش را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

دیدگاه‌ها

آرین رویش ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، آرین رویش می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات سایت آرین رویش ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به آرین رویش اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

آرین رویش، اطلاعات کاربران را به کجا منتقل می کند؟

آرین رویش هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند. مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای آرین رویش وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

سبد خرید

بستن
بستن
لطفا نام محصول مورد نظر خود را جستجو کنید
Scroll To Top