دسته بندی نشده

آشنایی با 24 طعم از بهترین برند آبمیوه طبیعی + خواص آن ها

میوه پرتقال اسلایس شده در کنار آب در حال پاچیده شدن

چه کسی است از یک لیوان آبمیوه طبیعی و خنک لذت نبرد؟ تنوع رنگ های چشم نواز، طعم دلپذیر تازگی و خواص بسیار آن ها برای سلامتی، هر انسانی را برای امتحان آبمیوه های تازه و طبیعی وسوسه می کند. باید توجه داشت علی رغم اینکه بهترین برند آبمیوه طبیعی می توانند لذت و سلامتی را به همراه بیاورند، اما برخی از آبمیوه ها تنها کمی از آب نبات مایع بهتر هستند و مصرف بی رویه آن ها می تواند مضرات زیادی نظیر چاقی، ابتلا به دیابت، اگزما و غیره را به همراه داشته باشد.

خواسته بسیاری از افراد این است که بتوانند آنچه در یک لیوان می ریزند و وارد بدن خودشان می کنند را با میل، علاقه و دانش خودشان انتخاب کنند. اهمیت دسترسی به یک راهنمای جامع برای خرید انواع مختلفی از بهترین برند آبمیوه عمده طبیعی در همین مورد نمایان می شود.

انواع بهترین برند آبمیوه تازه و طبیعی

آشنایی با بهترین برند آبمیوه طبیعی

نبود اطلاعات لازم در خصوص نحوه انتخاب بهترین برند آبمیوه طبیعی و مفید به یک معضل جهانی تبدیل شده است. این موضوع تا آن جا پیش می رود که برخی افراد به تمامی برند های آبمیوه موجود در بازر بدبین می شوند و به صورت خود خواسته، خودشان را از امتحان آبمیوه با طعم هایی که امکان دارد در محل زندگی آن ها در دسترس نباشد محروم می کنند.

چگونگی انتخاب آبمیوه طبیعی و مناسب در سرتاسر جهان یک موضوع بحث برانگیز است. چرا که وقتی صحبت از سلامت آن به میان می آید بسیاری از مردم با یکدیگر اختلاف نظر دارند. برخی استدلال می کنند که قند آن بسیار زیاد است، در حالی که برخی دیگر از محتوای بالای مواد مغذی آن حمایت می کنند. آشنایی با چگونگی انتخاب بهترین برند آبمیوه طبیعی تا حد زیادی می تواند از این تلاطم بکاهد.

سه عدد لیوان پر از آبمیوه در طعم های کیوی پرتقال و سیب

انواع آب میوه طبیعی

آشنایی با انواع بهترین برند آبمیوه طبیعی

بهترین برند آبمیوه طبیعی آن هایی هستند که از فشردن و آب گیری میوه سالم بدست می آیند. اما ممکن است در هنگام خرید آبمیوه مورد علاقه خود با عباراتی از جمله «آبمیوه طبیعی فراوری شده»، «آبمیوه 100%»، «کنستانتره 100% طبیعی» و یا «کنستانتره فراوری شده میوه» روی بطری ها و یا بسته بندی آبمیوه ها مواجه شوید. این موارد به نوع آبمیوه عرضه شده اشاره دارد. بر اساس قوانین، استاندارد درج شیوه تهیه آبمیوه و محتویات آن روی بسته بندی آبمیوه ها ضروری است.

برخلاف بهترین برند آبمیوه طبیعی که تماماً از آب گیری میوه طبیعی حاصل می شود؛ آبمیوه های طبیعی فراوری شده ترکیبی از عصاره میوه جات به همراه برخی افزودنی ها نظیر قند ها (مانند HFCS، شکر نیشکر یا شربت فروکتوز) به همراه نگهدارنده ها هستند. در چنین مواقعی ممکن است در انتخاب خود تجدید نظر کنید و یک گزینه سالم تر را انتخاب نمایید.

 

بیش از 90 درصد آبمیوه ها از آب تشکیل شده است. متخصصان تغذیه برای تهیه کنستانتره طبیعی طی پروسه های مختلف فراوری بیشتر این آب را ایتخراج می کنند در نتیجه ترکیب باقی مانده یک محصول غلیظ و شربت مانند می شود. استخراج آب، رشد باکتری ها را کاهش می دهد، در نتیجه کنسانتره به راحتی آبمیوه خراب نمی شود. این فرآیند علاوه بر افزایش ماندگاری هزینه های بسته بندی، ذخیره سازی و حمل و نقل را نیز کاهش می دهد. کنستانتره ها نیز ممکن است حاوی مواد افزودنی مذکور باشند، در این صورت محصول عرضه شده «کنستانتره فراوری شده میوه» خواهد بود.

علی رغم این که کنستانتره 100% طبیعی بدون اضافه کردن افزودنی ها حاصل می شود، اما از آن جایی که مراحل فراوری بیشتری (نظیر دهیدراتاسیون، فیلتر، تبخیر و پاستوریزه) را پشت سر می گذارند نسبت به بهترین برند آبمیوه طبیعی از اولویت کمتری برخوردار خواهند بود. اما با توجه به این که رنگ و طعم آن از میوه مربوطه ناشی می شود، همچنان سالم تر از آبمیوه های فراوری شده و علی الخصوص سایر نوشابه ها و نوشیدنی های انرژی زا است.

آبمیوه طبیعی در طعم های کیوی خیار پرتقال آلبالو و... داخل لیوان

مصرف آبمیوه طبیعی چه خواصی برای بدن دارد؟

خواص مصرف آبمیوه طبیعی

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط متخصص تغذیه Mark L. Dreher در دپارتمان علوم غذایی Wimberley در ایالات متحده آمریکا در سال 2018 مشخص شد که آبمیوه کاملاً طبیعی جایگزین بسیار مناسب تری نسبت به سایر نوشیدنی هاست. چرا که نیاز های بدن به ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و حتی قند طبیعی (فروکتوز) را تأمین می کند.

نتایج تحقیقات این مؤسسه مشخص می کند که علی رغم اینکه در مورد محتوای قند آبمیوه و چگونگی انتخاب بهترین برند آبمیوه طبیعی اختلاف نظر وجود دارد، با این حال برخی از آبمیوه های فراوری شده به صورت مصنوعی مضرات به مراتب کمتری نسبت به نوشیدنی های شیرین شده با قند مانند انواع نوشابه و نوشیدنی های انرژی زا دارند.

از نظر Mark L. Dreher به جای حذف کامل انواع آبمیوه ها، بهتر است تنها برند هایی را که حاوی شکر، رنگ دهنده ها و طعم دهنده ها هستند را از رژیم غذایی خود حذف کنید و بهترین برند آبمیوه طبیعی را جایگزین آن نمایید. دپارتمان علوم غذایی Wimberley طی تحقیقات خود، موارد زیر را به عنوان خواص آبمیوه طبیعی معرفی کرده است.

چهار عدد لیوان پر از آبمیوه طبیعی در طعم های پرتقال گوجه کیوی و گریپ فروت

با نوشیدن بهترین برند آبمیوه طبیعی، فیبر مورد نیاز بدن خود را تامین کنید.

  • دریافت فیبر بیشتر به بدن

با مصرف آبمیوه طبیعی فیبر بیشتری نسبت به سایر نوشیدنی های شیرین شده با قند به بدن خود برسانید. برند های آب‌ میوه‌ طبیعی و تازه مملو از فیبر محلول هستند، نوعی فیبر که از رشد باکتری‌ های خوب و سلامت دستگاه گوارش حمایت می‌کند. نشان داده شده است که این فیبر های محلول سطح قند خون را تنظیم می کند، کلسترول را کاهش می دهد و انتقال غذا از طریق دستگاه گوارش را کند می کند تا فرایند جذب بهتری انجام شود.

فیبر محلول را می توان در برخی از جو، آجیل و لوبیا نیز یافت، اما آبمیوه طبیعی یک گزینه عالی و مغذی برای دریافت دوز روزانه است. هم در آب سیب و هم در آب پرتقال، می توانید تقریباً سه گرم فیبر محلول سالم پیدا کنید.

  • تامین آنتی اکسیدان های موردنیاز بدن

آنتی اکسیدان ها به طور طبیعی در غذا های گیاهی وجود دارند و به جلوگیری یا توقف آسیب سلولی ناشی از اکسیدان ها و یا گذر زمان (جلوگیری از پیری زودرس) کمک می کنند. مصرف آبمیوه های طبیعی یک راه عالی برای تأمین آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن است، زیرا می تواند بالاترین غلظت آنتی اکسیدان ها و در نتیجه بهترین محافظت را در برابر آسیب های ناشی از مولکول های ناپایدار که به طور طبیعی در بدن ایجاد می شوند، ارائه نماید. با انتخاب بهترین برند آبمیوه طبیعی بدن خود را در برابر گذر زمان ایمن نگه دارید. به خاطر داشته باشید که آبمیوه های تیره رنگ معمولاً حاوی آنتی اکسیدان بیشتری هستند.

یک لیوان آب پرتقال

نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی در روز ، آب مورد نیاز بدن شما را تامین می کند.

  • کمک به آبرسانی (هیدراتاسیون) بدن

آبمیوه های طبیعی و تازه نقش بسیار مؤثری در آب رسانی بدن ایفا می کنند. هیدراتاسیون مزیت عمده مصرف آبمیوه نسبت به دارو های ویتامینه و مکمل هاست؛ زیرا آب رسانی که در اثر مصرف این نوشیدنی های طبیعی ایجاد می شود کمک شایانی به پردازش  انواع کربوهیدرات، قند طبیعی موجود در میوه ها (یا فروکتوز)، ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم های موجود در منابع غذایی روزانه می کند. به زبان ساده تر هیدراته نگه داشتن بدن به تولید انرژی، فعال نگه داشتن متابولیسم، حفظ سلامتی و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

  • دریافت کربوهیدرات طبیعی

آبمیوه طبیعی و تازه سرشار از قند های طبیعی است که نرخ ذخیره ای پایینی دارد و به بدن در تولید انرژی کمک می کند. قند طبیعی موجود در میوه و سبزیجات که فروکتوز نام دارد در عادی سازی سطح قند خون مؤثر است و از احساس گرسنگی مجدد بلافاصله پس از خوردن وعده غذایی جلوگیری می کند. از سوی دیگر قند های اضافه شده، مانند آن هایی که در آبمیوه های فرآوری شده یافت می شوند، ارزش غذایی کمی دارند و کالری مازاد بر مصرف هستند که افزایش وزن را به دنبال خواهند داشت. در نتیجه با انتخاب بهترین برند آبمیوه طبیعی می توانید علاوه بر حفظ سلامتی، در تمام طول روز سرحال و پر انرژی بمانید.

آب میوه طبیعی آناناس آبمیوه کیوی و انواع میوه

راهنمای خرید بهترین آب میوه طبیعی

راهنمای خرید انواع بهترین برند آبمیوه طبیعی

گروه کارخانجات کشت و صنعت وافر رویش آرین ، آبمیوه برند کوک را به عنوان یکی از انواع بهترین برند آبمیوه طبیعی در 24 طعم مختلف به صورت عمده عرضه می کند. موارد ذکر شده در زیر محصولات متنوع این مجموعه را شامل می شود.

یک بطری آبمیوه آناناس طبیعی برند کوک

خواص آبمیوه طبیعی آناناس برند کوک

1. آبمیوه آناناس کوک

فواید آب آناناس برای سلامتی عبارتند از تقویت سیستم ایمنی و رفع التهاب، سم زدایی بدن و ذهن، مناسب برای بینایی، تنظیم فشار خون، محافظت در برابر ابتلا به سرطان، کاهش دردهای قاعدگی، حفاظت از سلامت پوست، تقویت لثه ها، تقویت هضم سالم، درمان کولیت اولسراتیو، مفید برای بیماران مبتلا به آرتریت، مناسب برای بیماران مبتلا به آسم، سرفه و سینوزیت، تقویت استخوان ها و غیره. آب آناناس همچنین از علائم پیری جلوگیری می کند.

بهترین برند آبمیوه آلوئه ورا کوک

آشنایی با آبمیوه آلوئه ورا برند COOK

2. آبمیوه طبیعی آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا بومی آب و هوای خشک و گرم شبه جزیره عربستان است، اما می توان آن را در سراسر جهان پرورش داد. قرن هاست که از ژل آلوئه ورا برای درمان مشکلات پوستی استفاده می شود. می توان این ژل را با آب مخلوط کرد تا آبمیوه آلوئه ورا که سرشار از مواد مغذی است بدست آید. بتاکاروتن یک رنگدانه زرد مایل به قرمز است که در گیاهان آلوئه ورا یافت می شود.

این ماده مغذی به عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند به سلامت چشم، از جمله عملکرد شبکیه و قرنیه کمک کند. آبمیوه آلوئه ورا کوک همچنین سوزش سر دل را تسکین می دهد و به عنوان یک درمان طبیعی برای رفلکس اسید معده نیز شناخته می شود.

بطری آّبمیوه آلبالو برند کوک

فواید آبمیوه آلبالو

3. آبمیوه آلبالو COOK

آبمیوه آلبالو کوک سرشار از مواد مغذی مانند آهن، پتاسیم و سایر مواد معدنی مورد نیاز بدن است. علاوه بر این به سبب دارا بودن ماده آنتوسیانین، فرآیندهای ضد التهابی را در بدن تقویت می کنند. کمک به ریکاوری بعد از فعالیت های بدنی سخت، مبارزه با التهاب و درد آرتریت، افزایش قوای ایمنی بدن، تنظیم متابولیسم بدن و مقابله با تجمع چربی، کمک به بهبود وضعیت خواب، مقابله با گسترش سرطان، افزایش عملکرد مغز و بسیاری از موارد دیگر از خواص بی نظیر آب آلبالو است.

بهترین برند آبمیوه انار کوک

آبمیوه انار طبیعی

4. آبمیوه انار کوک

آبمیوه انار یک نوشیدنی با خواص بسیار بالا است که به سبب دارا بودن پلی فنول ها تأثیر بسیار زیادی در تقویت حافظه دارد. مطالعات گسترده نشان داده است که آب انار در کاهش فشار خون و مبارزه با بیماری های قلبی به عنوان یک داروی طبیع مؤثر عمل می کند. افزون بر این، آب رسانی و حفظ سلامت پوست، مقابله با سرطان، حفظ جوانی سلول های بدن، افزایش رشد موی سر، مقابله با آرتریت، بهبود سلامت استخوان و تنظیم اشتها نیز از خواص فوق العاده آبمیوه انار است.

آبمیوه طبیعی انار و زغال اخته برند کوک

فواید مصرف آبمیوه انار و زغال اخته برند کوک

5. آبمیوه طبیعی انار و زغال اخته 

علاوه بر خواص شگفت انگیز انار، ترکیب آن با زغال اخته می تواند عفونت جلوگیری کند، شدت بیماری مزمن را به تاخیر بیندازد یا از آسیب اکسیداتیو مرتبط با افزایش سن جلوگیری نماید و فواید آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی بسیاری دارد.

آبمیوه استوایی طبیعی برند کوک

بهترین طعم آبمیوه طبیعی استوایی برند کوک

6. آبمیوه استوایی یک کوکتل جذاب با میوه های استوایی

آبمیوه استوایی با ترکیبی مناسب از آناناس، آلوئه ورا، نارگیل و موز، علاوه بر این که انرژی در دسترس بدن را تأمین می کند، می تواند با ادغام خواص هر یک از این میوه های گرمسیری هر آنچه که بدن ما برای تقویت قوای ایمنی، تقویت عمومی و بهبود عملکرد جنسی نیاز دارد را در اختیار ما قرار دهد و ما را نسبت به بسیاری از عوامل بیماری زا ایمن کند.

بهترین برند آبمیوه انبه کوک cook

فواید مصرف آب میوه انبه

7. آب میوه انبه طبیعی

آبمیوه انبه می تواند یکی از سالم ترین انتخاب هایی باشد که باید آن را در عادت غذایی خود جای دهید. زیرا این نوشیدنی مملو از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان هایی است که می تواند سلامتی را به شما هدیه بدهد. مهم ترین فواید آب انبه برای سلامتی شامل کاهش فشار خون، تقویت گردش خون، بهبود سلامت بینایی، حمایت از سیستم ایمنی، پیشگیری از سرطان و بیماری های مزمن، افزایش سلامت پوست، کاهش سطح کلسترول، حفظ سطح اسیدیته، تحریک هضم و مدیریت علائم دیابت است.

یک بطری آبمیوه انگور قرمز برند کوک

خواص آب میوه طبیعی انگور قرمز

8. آبمیوه انگور قرمز کوک

آبمیوه انگور قرمز مزایای قلبی بسیاری دارد، از جمله: کاهش خطر لخته شدن خون، کاهش کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) جلوگیری از آسیب به عروق خونی در قلب و کمک به حفظ فشار خون سالم.  انگور قرمز سرشار از آنتی اکسیدان های محافظت کننده از سلامتی از جمله رسوراترول و فلاونوئیدها است.

بطری آبمیوه بلوبری برند کوک

خواص مصرف آب میوه طبیعی بلوبری

9. آبمیوه بلوبری برند کوک

آبمیوه بلوبری سطوح بسیار بالایی از ویتامین C و همچنین مقادیر خوبی فیبر رژیمی، ویتامین A، پتاسیم و ویتامین K را ارائه می دهد. این آبمیوه همچنین حاوی سطوح بالایی از تانن، آنتوسیانین، سالیسیلات و انواع دیگر آنتی اکسیدان هایی است که می توانند اثرات مثبتی بر سلامت و تندرستی شما داشته باشند.

بهترین برند آبمیوه طعم پرتقال COOK

بهترین برند آبمیوه

10. آبمیوه طبیعی پرتقال

آبمیوه پرتقال به لحاظ ترکیبات غذایی جزء نوشیدنی های بسیار مقوی به حساب می آید. یک لیوان (240 میلی لیتر) از این آبمیوه حاوی 110 کیلو کالری انرژی، 2 گرم پروتئین، 26 گرم ویتامین شامل67 درصد ازمصرف مورد نیاز روزانه ویتامین C، 10 درصد پتاسیم، 6 درصد منیزیم و 15 درصد Folate است. این نوشیدنی خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد و در درمان سنگ کلیه بسیار مؤثر است.

آب میوه طبیعی سیب سبز برند کوک

آب میوه طعم سیب سبز برند کوک

11. آبمیوه سیب سبز کوک

کمک به کاهش وزن، تقویت بینایی، پیشگیری از آسم، تقویت مفاصل و استخوان ها، تقویت هاضمه، پاکسازی کبد، تقویت سیستم ایمنی، کاهش ریسک ابتلا به سرطان، حفظ سلامت و بهبود وضعیت پوست، کمک به رشد موها و بسیاری از موارد دیگر تنها بخشی از خواص بی شمار آبمیوه سیب سبز هستند.

یک عدد بطری آبمیوه پریپ فروت برند کوک

آبمیوه گریپ فروت طبیعی برند کوک

12. آبمیوه طبیعی گریپ فروت

آب گریپ فروت سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی با ارزش است که تأثیرات بسیار مثبتی برای سلامتی دارند. گریپ فروت علاوه بر ویتامین ها و مواد مغذی، ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدانی قوی نیز دارد که به شما کمک می کند تا سالم بمانید. آب گیرپ فرویت می تواند عاملی باشد برای کنترل اشتها، کاهش وزن، آب رسانی مناسب، پیشگیری از دیابت و مقاومت به انسولین، تقویت کننده سیستم ایمنی و بهبود دهنده سلامت قلب.

آبمیوه گلابی و سیب کوک بهترین برند آبمیوه

آب میوه طبیعی سیب و گلابی

13. آبمیوه طبیعی گلابی و سیب برند کوک

ترکیب آبمیوه سیب و گلابی سبب تکمیل خواص هرکدام از آن ها می شود. تأمین فیبر مورد نیاز بدن، چربی های اشباع و غیراشباع، اسید های آمینه ضروری، منبع خوبی از ویتامین C، حدود 6 درصد از مقدار توصیه شده روزانه مس و 6 درصد از مقدار توصیه شده روزانه پتاسیم و بسیاری از مواد مغذی دیگر با نوشیدن این آبمیوه کامل میسر است.

آب میوه گوجه فرنگی چیلی کوک

آب میوه کوک با طعم جدید گوجه فرنگی و چیلی

14. آبمیوه گوجه فرنگی چیلی تند کوک

آبمیوه گوجه فرنگی چیلی تند یک نوشیدنی محبوب است که طیف گسترده ای از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های قوی را فراهم می کند. این نوشیدنی به ویژه سرشار از لیکوپن (یک آنتی اکسیدان قوی با مزایای سلامتی چشمگیر) است. آنتی اکسیدان های موجود در این نوشیدنی می تواند التهاب و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و برخی سرطان ها را کاهش دهد.

یک عدد بطری آبمیوه سبزیحات برند کوک

آبمیوه مخلوط سبزیجات برند کوک

15. آبمیوه مخلوط سبزیجات کوک

آبمیوه مخلوط سبزیجات که از ترکیب سبزیجات تازه مانند چغندر، کاهو، هویج، کرفس، گوجه، کلم بروکلی و غیره تشکیل شده است، نیاز شما را به ویتامین ها تأمین می کند و طراوت را به شما هدیه می دهد.

یک عدد بطری آب میوه زرشک و انار برند کوک

فواید مصرف آب میوه طبیعی زرشک و انار برند کوک

16. معجزه سلامتی با آبمیوه زرشک و انار کوک

کوکتل آبمیوه انار و زرشک را می توان به عنوان یک داروی طبیعی برای حفظ سلامتی و یا مقابله با انواع بیماری های خاص استفاده نمود. استفاده دارویی از زرشک با قدمتی 2500 ساله ریشه در طب سنتی هندی دارد. از فواید مصرف آب زرشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان اسهال و کاهش تب
  • بهبود اشتها
  • تسکین ناراحتی های صفراوی (مانند بیماری کیسه صفرا) و مشکلات معده
  • تقویت قوای ایمنی (مقابله با رشد باکتری های مضر)
  • درمان فشار خون بالا، تاکی کاردی (ضربان قلب سریع)
  • درمان برخی از اختلالات عصبی مانند صرع و تشنج
  • پیشگیری از سرطان
  • کاهش التهاب و عفونت ادراری (عفونت مثانه و مجاری ادراری)
  • درمان عفونت و اختلالات پوستی
  • مقابله با اسهال های مسافرتی و مسمومیت های غذایی

علاوه بر موارد ذکر شده ترکیب آب زرشک با آب انار یک عصاره مقوی ضد سرطان، سرشار از آنتی اکسیدان، ضد آلزایمر، ضد التهاب و آرتریت، ضد ویروس، تقویت کننده قوای جنسی و ضد دیابت در اختیار ما قرار می دهد.

بطری آب میوه مخلوط میوه برند کوک

آب میوه مخلوط میوه

17. آبمیوه مخلوط میوه کوک

آبمیوه مخلوط میوه کوک با ترکیب انبه، هلو، پشن فروت و آناناس علاوه بر این که نیاز طبیعی شما را به انرژی در دسترس فراهم می نماید، قادر است لذت تجربه طعم های جدید را به شما هدیه دهد.

بطری آب هفت میوه برند کوک

فواید مصرف آبمیوه هفت میوه

18. آبمیوه هفت میوه کوک

خواص طبیعی میوه های آلو، سیب، گلابی، هلو، انگور قرمز و سایر میوه های مغذی را به صورت یک جا در بطری آبمیوه هفت میوه کوک تجربه نمایید. سرشار از مواد مغذی شامل ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر های محلول و ترکیبات آنتی اکسیدان برای حفاظت از سلامتی روح و جسم شما.

یک عدد بطری آب میوه هلو

آشنایی با بهترین برند آبمیوه های طبیعی

19. آبمیوه هلو طبیعی

آبمیوه هلو یک نوشیدنی مقوی و مغذی است که حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C، ویتامین E، ویتامین A، ویتامین های مختلف خانواده B، آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی و گوگرد و غیره است. همچنین دارای تعدادی ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند لیکوپن، لوتئین و بتاکاروتن است که سلامت کلی شما را بهبود می بخشد.

یک عدد بطری اسمتونی انبه موز و پشن برند کوک

اسموتی خوشمزه انبه، موز و پشن کوک

20. اسموتی انبه، موز و پشن فروت

هیچ چیز مانند اسموتی سرد وجود ندارد که صبح خود را با طراوت شروع کنید. با کمک اسموتی انبه، موز و پشن فروت احساس گرسنگی را بین وعده های غذایی از بین ببرید، یا بلافاصله بعد از یک فعالیت بدنی طاقت فرسا، انرژی از دست رفته را تأمین نمایید.

اسموتی طبیعی خرمالو برند COOK

اسموتی طعم خرمالو

21. اسموتی خرمالو

اسموتی خرمالو سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که هر کدام فواید مهمی برای سلامتی دارند. به عنوان مثال، ویتامین C به حمایت از سیستم ایمنی و محافظت در برابر بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. اسموتی خرمالو سرشار از فیبر غذایی محلول است که هضم کربوهیدرات‌ها را کند می‌کند و از افزایش قند خون جلوگیری می‌کند. اسموتی خرمالو همچنین در تقویت بینایی نیز بسیار مؤثر است.

موهیتو نعنا لیمو برند کوک

موهیتو نعنا لیمو برند کوک

22. موهیتو نعنا لیمو با برند کوک

موهیتو نعنا و لیمو کوک خواص فراوانی برای سلامتی شما دارد، سرشار از مواد مغذی است، سندرم روده تحریک پذیر را بهبود می بخشد، به رفع سوء هاضمه کمک می کند، عملکرد مغز را بهبود می بخشد، درد شیردهی را کاهش می دهد، علائم سرماخوردگی را بهبود می بخشد و در مجموع دوست سلامتی شماست.

یک عدد بطری جینسینگ عسل و خرما برند کوک

جینسینگ عسل و خرما COOK

23. جینسینگ عسل و خرما کوک

اگر به دنبال این هستید که قوای تحلیل رفته را در سریع ترین زمان ممکن به دست آورید و یا خود را در برابر اغلب بیماری های مضمن (علی الخصوص در فصول سرد سال) بیمه نمایید؛ مجموعه کشت و صنعت آرین لبن هر آنچه را که بدن شما برای چنین مواقعی نیاز دارد را در بطری های جینسینگ عسل و خرما با برند کوک در اختیار شما قرار داده است.

ویتامین سی C برند کوک

ویتامین سی C برند کوک

24. نوشیدنی ویتامین سی C کوک

به جای مصرف روزانه قرص های ویتامین سی، از این پس می توانید ویتامین سی مورد نیاز خود را از منابع طبیعی و میوه های تازه تأمین نمایید. این امکان را نوشیدنی ویتامین C کوک برایتان فراهم کرده است.

فروش عمده انواع آبمیوه کوک

انواع آبمیوه کوک در طعم های مختلف

بهترین برند آبمیوه طبیعی و عمده را از کجا بخرم ؟

برای انتخاب و خرید بهترین برند آبمیوه طبیعی بهتر است در درجه نخست به عرضه کننده های مطمئن و یا مراکز فروش اینترنتی معتبر مراجعه نمایید. در این صورت از کیفیت و تازگی محصول خریداری شده اطمینان حاصل خواهید کرد. در گام بعدی انتخاب برند های معتبر و خوشنام در عرصه تولید مواد غذایی حائز اهمیت است. این تولید کننده ها عموماً در گذر زمان و یا در برخورد با مصرف کنندگان آزمون خود را پس داده اند و اعتماد به آن ها ساده تر امکان پذیر می باشد.

اما اگر برای نخستین بار به محصولی برخوردید، حتماً اطلاعات درج شده روی بسته بندی آن را مطالعه کنید تا از میزان کیفیت و بازرپسندی آن مطمئن شوید. درج عناوین مختلف به عنوان مواد افزودنی به شما هشدار می دهد که آبمیوه عرضه شده 100% طبیعی نیست و ممکن است بخواهید در انتخاب خود تجدید نظر نمایید.

گروه کارخانه جات تولیدی وافر رویش آرین یکی از تولیدکننده های خوشنام در عرصه تولید و فراوری مواد غذایی است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد های رایج داخلی و خارجی تولید و عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به سامانه خرید آنلاین این مجموعه آبمیوه برند کوک (COOK) را به عنوان بهترین برند آبمیوه طبیعی به صورت عمده و در 24 طعم متفاوت سفارش دهید.

منبع: health.clevelandclinic , lmld , thespruceeats

سوالات متداول

  • بهترین برند آب میوه طبیعی چه مارکی است؟

در حال حاضر، انواع آب میوه طبیعی در برند های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. آب میوه های طبیعی برند کوک در طعم های مختلف با بهترین استاندارد ها و میوه های تازه تولید شده اند.

  • خواص مصرف آب میوه طبیعی چیست؟

تامین آنتی اکسیدان مورد نیاز بدن، رساندن فیبر بیشتر با نوشیدن بهترین برند آبمیوه طبیعی، کمک به آبرسانی و هیدراتاسیون بدن، دریافت قند مورد نیاز و … .

2 thoughts on “آشنایی با 24 طعم از بهترین برند آبمیوه طبیعی + خواص آن ها

  1. پیمان گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. من در حال مشاهده محصول آبمیوه طبیعی بودم، خواستم طعم های دیگ آبمیوه کوک هم ببینم. ممنون بابت مقاله کاربردیتون. فقط شما به صورت عمده هم آبمیوه میفروشید؟

    1. سلام پیمان جان. شبت بخیر. خوشحالیم که مقاله بهترین برند آبمیوه مورد توجه شما بوده. بله شما می توانید جهت خرید عمده آبمیوه، یه صقحه فروش عمده آبمیوه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *