دسته بندی نشده

قیمت روز روغن ویژه طیور مرغداری با بهترین کیفیت

یک عدد خروس در گندم زار و تایپوگرافی "قیمت روز روغن ویژه طیور"

فعالیت بیولوژیکی متابولیت های گیاهی، خاصیتی است که به طور بالقوه می تواند در تغذیه حیوانات کاربرد داشته باشد. امروزه استفاده از ترکیبات فعال زیستی به خصوص روغن مخصوص طیور در بسیاری از زمینه های صنعت و کشاورزی تشویق شده است. زیرا روغن ویژه طیور دارای خواصی مشابه محرک های رشد آنتی بیوتیکی دارد. ضمن آنکه قیمت روغن ویژه طیور نیز، در مقایسه با بسیاری از مکمل های غذایی، مقرون به صرفه می باشد.

تولید جوجه های گوشتی، در به حداکثر رساندن پارامترهای عملکرد، یعنی رشد سریع جوجه با مصرف خوراک کم و با وضعیت بهینه سلامت متمرکز است. روغن‌های ضروری می‌توانند رشد و عملکرد بدن را تحریک کنند که هم به سلامت طیور و هم به پارامترهای افزایش تولید افزایش، ختم می شود. روغن ویژه طیور با طیف وسیعی از اثرات مشخص می شوند، به راحتی قابل تجزیه زیستی هستند و معمولاً نیازی به دوره ترک ندارند.

از این رو می توان از آنها در تولید جوجه های گوشتی استفاده کرد. با توجه به محدودیت ‌های فزاینده ‌ای که بر تولید طیور از نظر ایمنی غذایی و جنبه ‌های اخلاقی دامداری اعمال می ‌شود، به نظر می ‌رسد استفاده از مواد طبیعی جدید مانند روغن ویژه طیور در تولید طیور و پرورش سالم آن ها مورد توجه قرار گیرد.

تصویر روغن ویژه طیور در حال ریختن داخل یک ظرف شیشه ای

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری

روغن ویژه طیور چیست؟

از جمله منابع ضروری و مهمی که می تواند انرژی خوراک طیور را تامین نماید و رشد و سلامتی قابل توجهی را در آن ها تضمین کند، روغن های ویژه طیور است که در بسیاری از مراکز تولید، به شکل استاندارد شده ای تولید و عرضه می شود. روغن مرغوب مخصوص طیور ، از جمله محصولاتی است که بر روند تغذیه ای آنها، تاثیرات قابل توجهی داشته است و نوعی ترکیب موثر در کسب انرژی بالا در آن ها خواهد بود که با قیمت روغن ویژه طیور مناسبی نیز در مقایسه با مواد غذایی طیور، عرضه می شود.

هنگامی که این روغن، به برنامه غذایی طیور اضافه می شود، می تواند در پرورش آنها، تاثیر شگفت انگیزی را ایجاد نماید. زیرا، این نوع از خوراک، قادر است بهترین چربی را برای طیور تامین کرده و هضم مناسبی را نیز برای آنان فراهم کند. ضمن آنکه روغن ویژه طیور ، فاقد آلودگی و ویروس بوده و سلامتی طیور را نیز، تامین خواهد کرد.

این محصول که به صورت مایع یا نیمه مایع عرضه می شود، دارای آنتی اکسیدان بوده و میزان احتمال کمی وجود دارد که تند یا اکسید شود. ضمن آنکه همراه با بویی خوشایند تولید و عرضه می شود که آن را به یک خوراک مناسب طیور، تبدیل می نماید.

تعدادی مرغ سفید در مرغداری

روغن ویژه طیور چه کاربرد هایی دارد؟

کاربرد روغن ویژه طیور

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری که تاکنون در تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند، شامل روغن های زیر می باشد:

  • روغن‌ های زرد چوبه (Curcuma longa)
  • سیر (Allium sativum)
  • پونه کوهی (Origanum vulgare)
  • ماگورت (Artemisia vulgaris)
  • پیاز (Allium cepa)
  • مرزه کوهی (Satureja montana)

از دیگر کاربردهای مهم روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری ، فعالیت ضد میکروبی آن است. بیماری های باکتریایی هنوز یک مشکل جدی در تولید فشرده طیور است. شایع ترین بیماری های باکتریایی جوجه های گوشتی شامل سالمونلوز، کولی باسیلوز، مایکوپلاسموز یا عفونت های اورنیتوباکتریوم یا کلستریدیا می باشد که با روغن ویژه طیور ، کنترل می شود.

در سال های اخیر، یک نگرانی خاص به دلیل بروز بالای عفونت طیور توسط سالمونلا، جنس کمپیلوباکتر و اشریشیا کلی مطرح شده است. مشکلات تاسیسات تولید طیور در مقیاس بزرگ، شامل بیماری های ناشی از کمپلکس های میکروبی مانند کلستریدیوم شده است.

تعدادی مرغ و تایپوگرافی روغن ویژه طیور

از روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری چه استفاده هایی می شود؟

چندین ترکیب روغن ویژه طیور ، اثر ضد میکروبی از خود نشان می دهند، اگرچه مکانیسم دقیق این روغن ها به ترکیب شیمیایی آنها بستگی دارد و فعالیت ضد میکروبی که ارائه می دهند، به یک مکانیسم منحصر به فرد نسبت داده نمی شود، بلکه یک سری از واکنش ها است که کل سلول باکتری را در بر می گیرد.

روغن ویژه طیور ممکن است جایگزینی برای مبارزه با باکتری های بیماری زا باشد که به بسیاری از آنتی بیوتیک ها مقاومت نشان می دهد برخی از روغن ها دارای خواص ضد باکتریایی قوی علیه استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) و انتروکوک های مقاوم به وانکومایسین (VRE) هستند. باید توجه داشت که قیمت روغن مخصوص طیور را در بررسی مواد تشکیل دهنده آن، تعیین می کنند.

یک فرد در حال تولید روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری و در میان مرغ خروس ها

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری چگونه تولید می شود؟

مراحل ساخت روغن ویژه طیور

روغن ویژه طیور مجموعه خوبی از اسیدهای چرب را ارائه می دهند و ترکیب آنها در خوراک طیور می تواند نیازها را در مراحل مختلف رشد برآورده کند. در خوراک ‌های مرغداری با چگالی بالا، چربی ‌های خوراک مایع جزء مهمی هستند.

 آنها منبع عالی اسیدهای چرب ضروری و انرژی را به لطف طیف وسیعی از روغن‌های گیاهی خام و اسیدهای چرب روغن‌های گیاهی ترکیب شده در آنها فراهم می‌کنند. روغن مخصوص طیور عبارتند از سویا، نخل، کلزا و آفتابگردان که هر یک از آنها می تواند در قیمت روغن ویژه طیور موثر باشد.

اگرچه روغن ویژه طیور تنها درصد کمی از خوراک ‌های ترکیبی را تشکیل می ‌دهند، اما می ‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر رژیم غذایی طیور داشته باشند، زیرا مجموعه ‌ای بهتر از اسیدهای چرب و مشخصات اسیدی متفاوتی نسبت به استفاده از روغن سویا خام به تنهایی ارائه می‌ دهند.

کارخانه ساخت فرمولاسیون سفارشی روغن مخصوص طیور

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری از چه موادی تشکیل شده است؟

فرمولاسیون سفارشی روغن طیور

تولیدکنندگان روغن ویژه طیور ، از نزدیک با برنامه ریزان مواد خام و کارکنان تولید خوراک و یکپارچه سازهای طیور همکاری می کنند تا نیازهای هفتگی مواد خام خود را برای روغن های گیاهی و ترکیبات چربی تهیه کنند. توانایی کنترل سطوح اسیدهای چرب و انرژی، از طریق مخلوط های مختلف، مهم است. زیرا طیور در مراحل مختلف رشد خود، به مقادیر قابل توجهی انرژی و روغن ویژه طیور نیاز دارند. چربی های خوراکی مایع می توانند 5 درصد از خوراک مرکب طیور را در پنج روزگی تشکیل دهند.

طیور جوان از اسیدهای چرب غیراشباع، موثرتر از انواع اشباع شده استفاده می کنند. ترکیبات چربی خوراک مایع طیور، دارای سطوح بالاتر اسید اولئیک و لینولئیک هستند. زیرا طیور از اسیدهای چرب غیراشباع به طور موثرتری نسبت به اسیدهای اشباع شده به خصوص در سنین پایین استفاده می کنند.

اسیدهای چرب اشباع روغن ویژه طیور نیز معمولاً در ترکیب گنجانده می شوند. زیرا به ترکیب لاشه و کنترل اندازه تخم مرغ کمک می کند. سطح چربی در مخلوط بر خوش طعم بودن و کیفیت فیزیکی کلی خوراک چه در جیره های پوره شده و چه در جیره های پلت شده تأثیر می گذارد و به همراه آن، در قیمت روغن مرغوب مخصوص طیور نیز موثر است.

تعدادی مرغ و خروس در حال خوردن غذا

فواید مصرف روغن مرغوب با کیفیت برای طیور

مزایا و فواید استفاده از روغن ویژه طیور

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری باید از طیف کاملاً کنترل‌شده ‌ای از مواد پایدار ترکیب شوند تا یک پروفایل اسید چرب ثابت تولید کنند که قابلیت هضم و عملکرد خوبی را به همراه دارد. در کنار مزایای تغذیه ای، روغن ویژه طیور می توانند مقرون به صرفه تر از روغن سویا باشند، زیرا معمولاً ارزان تر هستند.

آنها همچنین می توانند به سلامت و ایمنی کمک کنند، زیرا علیرغم ماهیت ظاهراً بی ضرر مواد درگیر، آسیاب کردن، جابجایی و ذخیره غلات و خوراک همگی می توانند خطرساز باشند. گرد و غبار تولید شده در حین تولید روغن ویژه طیور ، در طی فرآیندهای مختلف کشاورزی، از جمله برداشت، خشک کردن، جابجایی، ذخیره سازی و فرآوری نیز می تواند مشکلات تنفسی را برای کارکنان در معرض خطر ایجاد کند.

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری

قیمت روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت روغن ویژه طیور

برای آنکه میزان انرژی مورد نیاز طیور تامین گردد، لازم است تا از محصولاتی همچون روغن ویژه طیور استفاده شود تا کمبود انرژی لازم که به شکل تقریبی شامل نه هزار کیلوکالری خواهد بود، شود. روغن طیوری که امروز در بازار عرضه می شود، نوعی روغن گیاهی بوده که انرژی لازم را در خود جای داده است و با قیمت روغن مخصوص طیور مناسبی از تولید کنندگان مختلف، عرضه می شود.

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری ، به خوبی می تواند راندمان بالایی را در تولید و رشد طیور ایجاد کرده و با پایین بودن اکسید شدن و بویی مناسب، به یک خوراک مناسب و کاربردی در این صنعت تبدیل گردد. تنها باید در نظر داشته باشید که کیفیت مواد اولیه این روغن ویژه طیور را پیش از تهیه و خرید آن، در نظر بگیرید.

روغن مرغوب مخصوص طیور مرغداری

هنگام خرید روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری

می توانید بهترین روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری را از شرکت های تولید کننده روغن طیور تهیه کنید که به صورت فله عرضه می شود. قیمت روغن ویژه طیور ، بر اساس نوع روغن تهیه شده با منشاء گیاهی و یا حیوانی می تواند تعیین شده و در میزان تاثیرگذاری بر طیور، نقش داشته باشد. این روغن ویژه طیور ، به عنوان یکی از عناصر مهم در برنامه غذایی پرورش طیور در نظر گرفته می شود.

برای خرید روغن ویژه طیور ، به نمایندگی های معتبر فروش آن، مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت روغن مخصوص طیور متناسب با شکل بسته بندی و کیفیتی که برای آن منظور شده است، تعیین خواهد شد که از سوی مارک های شناخته شده در بازار، قابل تهیه است.

گروه کارخانجات تولیدی وافر رویش آرین

سوالات متداول

  • روغن ویژه طیور چیست ؟

روغن ویژه طیور ، از جمله محصولاتی است که بر روند تغذیه ای آنها، تاثیرات قابل توجهی داشته است و نوعی ترکیب موثر در کسب انرژی بالا در آن ها خواهد بود که با قیمت روغن مخصوص طیور مناسبی نیز در مقایسه با مواد غذایی طیور، عرضه می شود.

  • قیمت روغن ویژه طیور به چه مواردی بستگی دارد؟

برای خرید روغن مرغوب مخصوص طیور، می بایست به کیفیت مواد اولیه در ساخت آن توجه نموده و قیمت روغن طیور نیز به همین کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *